Leuk dat je je wil registreren bij het materieelbeheersysteem van GECO Service. Met registreren wordt ook wel het aanmaken van een nieuw account aanmaken of account aanvragen bedoeld. Op deze pagina leggen wij jou stapsgewijs uit hoe jij een nieuw account of een extra gebruiker kunt registreren voor de software van GECO Service.
Stappen om te registreren
Registreren of een nieuw account aanvragen gaat via de computer of mobiele telefoon als volgt:
Stap 1) Ga naar de pagina over materieelbeheer en navigeer onderaan naar Inschrijven voor Account Materieelbeheer.
Stap 2) Vul op die pagina jouw naam in. Dit is de voornaam en achternaam van de persoon in jouw organisatie aan wie het account gekoppeld moet worden.
Stap 3) Daarna vul je jouw bedrijfsnaam in. Hierdoor kan ons systeem herkennen dat jij en jouw collega’s bijvoorbeeld werkzaam zijn in dezelfde organisatie zodat er geen dubbel werk wordt gedaan.
Stap 4) Ook moet je jouw e-mailadres opgeven. Dit e-mailadres wordt gebruikt om na registratie in te loggen.
Stap 5) Vul jouw telefoonnummer in zodat wij contact met jou opnemen om jouw account volledig te registreren
Stap 6) Druk op registreren
Als je deze stappen hebt voltooid, nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op om jouw registratie te voltooien.
Vervolgstappen
Als jouw account geregistreerd is – je ontvangt van ons een registratiebevestiging per mail – dan zijn de volgende artikelen interessant voor je: